Чудові новини для любителів безкомпромісного японського драйву. Спортивний підрозділ Nissan - Nismo - офіційно вийшов на європейський ринок. І вже найближчим часом завалить нас гарячими новинками.

Перша з них - заряджений Nissan Juke.

Щоправда, двигун у нього не такий вже й заряджений. Порівняно зі стандартною 190-сильною турбоверсією, Nismo отримав лише додаткові 10 конячок.

Звісно, йому далеко до суперкросовера Juke-R з понад п'ятьма сотнями сил.

Однак 200 - теж немало. І, що головне, цей автомобіль офіційно можна замовити в Україні.

Насправді ж у Nismo значно більше уваги приділили зовнішньому вигляду паркетника, аніж його технічному наповненню.

Новий агресивний обвіс, контрастні дзеркала, антикрило і 18-дюймові диски. Хочеш-не хочеш повіриш, що перед тобою серйозний гравець, а не озлоблена товстенька Micra.

Всі сумніви розвіються на ходу. Juke Nismo з "механікою" розганяється до "сотні" за 7,8 секунди!

Крім того, на вибір японці пропонують варіатор, передній або повний привід.

Усе це підкріплено гострим кермом, спортивними налаштуваннями підвіски й ефективними гальмами, з якими може зрівнятися хіба що гальмівний парашут.

Орієнтовна ціна - $35 тис. Погодьтесь, небагато за прудкий автомобіль, який випустять тиражем лише 2400 екземплярів.

Ще один Nismo-мобіль, який штурмуватиме Європу - рестайлінгове спорткупе 370Z Nismo, що з'явиться у продажу влітку.

Автомобіль оснастили модифікованим шестициліндровим двигуном 3.7, який тепер видає 344 конячки.

Розробники акцентують, що цей агрегат має хорошу тягу з низів, адже полиця обертового моменту починається з 2000 об/хв.

Окрім нового двигуна, 370Z Nismo отримав спеціальний аеродинамічний бодікіт.

Бампери зі сплітерами, дифузор та спойлер забезпечують цій купешці таку ж притискну силу, як у суперкара Nissan GT-R.

Що це означає на практиці? Ледь більше 5 секунд до "сотні" і неймовірна керованість на будь-яких швидкостях!