Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Страхова кампанія "Княжа" презентувала власний мобільний додаток

Оформити поліс та відстежити процес врегулювання страхового випадку відтепер можна не виходячи з дому. А все завдяки новому мобільному сервісу від компанії "Княжа Vienna Insurance Group".

Достатньо встановити додаток на свій телефон і більше не доведеться витрачати час на відвідування представництв страхової компанії.

У розділі "Оформлення полісу" можна розрахувати вартість "автоцивілки", "Каско" та "Зеленої карти". Залежно від обраного пункту потрібно ввести такі дані, як об'єм двигуна автомобіля, марку та вік, місце реєстрації, стаж водія, термін дії полісу тощо. Після цього програма видасть вартість полісу.

Якщо все влаштовує, потрібно ввести свої контактні дані і подати заявку. У найближчий час зателефонує оператор для уточнення інформації. Після оформлення залишається заїхати в найближче відділення компанії, оплатити і забрати поліс.

Втім, основний акцент у "Княжій" роблять на іншій ключовій можливості додатку.

Що стосується оформлення полісу онлайн — такі пропозиції на ринку вже є. Що стосується відстежування своїх страхових справ, що для клієнтів є найболючішим, коли вони потрапляють у ДТП — це новинка на ринку,
— каже фінансовий директор компанії "Княжа Vienna Insurance Group" Максим Гапчук.

Так, за допомогою додатку "Княжа СК" можна перевірити, на якому етапі перебуває процес врегулювання страхової справи.

Передусім потрібно ввести отримані під час реєстрації страхового випадку логін та пароль. Після цього клієнт отримує доступ до всіх документів справи. За потреби можна додати нові, причому без приїзду до компанії.

Не потрібно сканувати документи, які потрібні страховій компанії при настанні страхового випадку. Достатньо зробити фото і прикласти це в нашому додатку,
— пояснив Максим Гапчук.

Також додаток вкаже терміни розгляду справи, повідомить про прийняте рішення, дату страхового відшкодування і про фактичний перерахунок коштів на рахунок клієнта чи СТО.

Клієнту не потрібно дзвонити врегулювальнику, дізнаватись на якому етапі знаходиться страхова справа, добиватися, коли саме буде страхова виплата. Цей термін відстежується в нашому додатку. Мало того, кожний етап на процесі врегулювання обов'язково супроводжується SMS-повідомленням,
— розповів фінансовий директор компанії "Княжа".

Крім того, у додатку можна ознайомитися з інформацією про мережу компанії та довідатися адреси й контакти відділень на всій території України. Також можна отримувати свіжі новини і пропозиції від компанії "Княжа Vienna Insurance Group".

Програму можна безкоштовно завантажити з магазинів PlayMarket та AppStore. А ще — такий же функціонал доступний і на інтернет-сторінці сервісу за адресою cabinet.kniazha.ua.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук