• укр
  • рус
Архів
Курси валют
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

"Свободу" фінансували Клюєв, Коломойський і Росія, — Тарута

Сергій Тарута
Сергій Тарута / 112.ua

Екс-голова Донецької ОДА, а нині нардеп Сергій Тарута заявив, що на початковому етапі ВО "Свобода" фінансували очільник Адміністрації Президена часів Януковича Сергій Клюєв, голова Дніпропетровської ОДА Ігор Коломойський, а також Росія — для "протиотрути" від Блоку Юлії Тимошенко.

Про це він заявив в ефірі одного з українських телеканалів, пишуть "Новости Донбасса".

Те, що я чув від учасників політичного процесу, то там гроші були і тих, хто втік, — пана Клюєва, наскільки я знаю. І говорили про те, що і Коломойський свого часу докладав зусиль, і частина російських коштів йшла на підживлення, на фінансування. Коли стояло завдання не допустити подальше поширення впливу БЮТ, потрібно було знайти "протиотруту" БЮТу. І ось у "Свободі" знайшли цю "протиотруту". І всі, кому заважав БЮТ, ті фінансували, звичайно, створення (ВО "Свобода" - "24"). Але це був початковий етап,
— зазначив Тарута.

Нагадаємо, на цьогорічних парламентських виборах ВО "Свобода" не змогла подолати п’ятивідсотковий бар’єр. У парламенті політсила представлена сімома мажоритарниками.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук