Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Сюрприз для гурманів

В одному зі столичних ресторанів влаштували дегустацію особливих коньяків. І не просто дегустацію, а справжній майстер-клас від Бренд-Амбасадора коньячного Дому Martell.

«Коньяк, як і парфуми, для кожного індивідуальний. Завдяки подвійній дистиляції, наш коньяк має м'який смак з квітковими тонами. Втім містить менше ноток деревини. Він надзвичайно ароматний. Якщо ви шукаєте напій з насиченим багатим смаком - Мартель саме те, що вам потрібно», - розповів Бертран Гінуазо,
Бренд-Амбасадор коньячного Дому "Martell".

Гостям запропонували порівняти 4 сорти коньяку різноманітної витримки - від легкого молодого напою до витриманого і насиченого. Крім того, гостей частували коктейлями на основі коньяку.

«Останні тенденції свідчать про різноманітність вживання напоїв не лише в чистому вигляді, але й в коктейлях. Так ми залучаємо нову аудиторію. Адже існує стереотип, що коньяк вживають лише в чистому вигляді. Ми ж хочемо донести до споживача нові цікаві тенденції вживання напоїв», - пояснив Андрій Чечель, менеджер з торгового маркетингу.

До речі, один із запропонованих коньяків - Martell Cordon Bleu цьогоріч святкує ювілей - сто років. Напій вже встиг стати справжньою легендою.
 

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук