Про це повідомляє "Вісник державних закупівель".

Загальна вартість угоди склала 4,98 мільйона гривень.

За умовами угоди, до кінця року потрібно провести рекламну кампанію в двох з трьох запропонованих міністерством країн – Казахстані, Білорусі та Азербайджані. Вибір країн має здійснити виконавець.

Найдорожчими пунктами угоди має стати зйомка та розміщення в телеефірах інтелектуально-ігрових телепрограм.

Також передбачено створення контенту (загальний обсяг україномовних текстів повинен складати не менше 50 тис знаків), наповнення інтернет-порталу замовника та інших інтернет-ресурсів інформацією про переваги навчання в Україні.

До слова, кожен восьмий долар, витрачений на рекламу, належатиме Китаю.