"Вважаємо, що в цьому році підвищення вантажних тарифів на залізничні перевезення неприпустимо. Ми готові говорити про підвищення тарифів в новому фінансовому році. Але це, звичайно, не повинно бути таке різке підвищення як пропонує УЗ – 22.5%", – сказав він, виступаючи на розширеному засіданні в Державній регуляторної службі присвяченому з'ясуванню реальної ситуації на ринку вантажних залізничних перевезень, повідомляє "Мінпром"

О.Каленков висловив думку, що можливе підвищення тарифів на перевезення у 2018 році можна було б провести, наприклад, в два етапи. Президент "Укрметаллургпрома" назвав необхідні умови для підвищення тарифів. Серед них – поліпшення операційної ефективності "Укрзалізниці". "Чому так виходить, що наші підприємства закуповують дизпаливо дешевше ніж УЗ? Ви не хочете купити дешевше і заощадити 1 млрд грн?", – сказав він.

В даний час УЗ є однією з найбільш корумпованих держкомпаній, підкреслив О.Каленков. Він закликав керівництво залізниці навести порядок у сфері закупівель. "Зараз, коли підвищують тарифи на вантажні перевезення і малюють прем'єр-міністру які інвестиції підуть від цього підвищення, то це ж все не так насправді", – сказав він.

Гроші від підвищення тарифів – це фактично додатковий податок на приватний бізнес, пояснив О.Каленков. "Це гроші, які додатково виймають у реального сектора економіки, це ті гроші, які вони самі не можуть проінвестувати. Але у реального сектора ефективність цих інвестицій вище. Якщо там інвестиції 10 млрд грн – то це 10 млрд грн. А вас 30-50% від цієї суми піде в офшори", – зазначив президент "Укрметаллургпрому".

Нагадаємо, тарифний комітет Мінінфраструктури на засіданні 31 серпня 2017 року погодив підвищення тарифів на з/д вантажоперевезення усередині країни на 22,5%, з 1 жовтня 2017 року. 13 вересня на своєму засіданні Кабінет міністрів схвалив фінансовий "Укрзалізниці" з індексацією тарифів на вантажоперевезення у внутрішньому сполученні.