Згідно з даними компанії "Ашманов і партнери", 90% всіх українських нет-користувачів заходило на rozetka.ua чи хоча б чуло про сайт. Виручка інтернет-магазину складає 270 млн доларів.

Хоча "Розетка" відома найперше як продавець електроніки, з минулого року на її сайті можна купити меблі, автотовари, продукцію для дітей тощо. Дітищу Владислава Чечоткіна пророкують славу українського Amazon.com.

tickets.ua, заснованому Сергієм Кравцем, вдається продавати найбільшу кількість білетів на літаки, автобуси та поїзди в Україні. Виручка компанії - 120 млн доларів. Цього року вона зайшла і на російський ринок, де вже входить у топ-10 онлайн-продавців.

У планах - завоювання Польщі, Азербайджану і Білорусі. Також tickets.ua, окрім білетів, починає продавати страхівки, тут можна орендувати квартиру чи забронювати готель.

Мережа продажу електроніки "Алло" цього року злилася з "Мобілочкою". В обох залишилися сильні інтернет-представництва. Виручка компанії - 85 млн доларів.

"Ашманов і партнери" дослідила, що відвідувачі і allo.ua, і mo.ua купують на цих сайтах частіше, ніж відвідувачі "Розетки". В останньої покупку робить тільки кожний 110-й покупець. Мережа "Алло", чий засновник - Дмитро Деревицький, приваблює клієнтів завдяки сервісам порівняння цін.

Читайте також: ТОП-10 найпрестижніших професій України