А от в Європі "авенсіси" розходяться незрівнянно краще. Зокрема, дуже популярним є універсал з турбодизелем, який взагалі у нас не продається.

Саме тому рестайлінг цієї моделі більше цікавий для європейців. Але й в Україні він навряд чи залишиться непоміченим.

Зовнішній вигляд

Адже тепер авто має щонайменше симпатичніший вигляд. Avensis отримав видозмінені фари зі світлодіодними вставками, нову радіаторну решітку та оспортивнені бампери.

Інтер'єр

Позитивні зміни стосуються й інтер'єру. Мова йде про якісніші матеріали обробки, нові кольорові варіанти оббивки сидінь та кращу шумоізоляцію.

Як і раніше, авто порадує великою кількістю місця для всіх пасажирів та плавністю ходу.

Оснащення

Однак тепер серед козирів Avensis і багате оснащення. Вже в "базі" седани та універсали отримають 7 подушок безпеки, систему стабілізації і нову аудіосистему. За доплату - активний круїз-контроль, технологія стеження за розміткою, мультимедійний комплекс з 11 динаміками та жорстким диском на 10 Гб і ще багато чого іншого.

На цьому оновлення, можна сказати, закінчилося. Доопрацювання у технічній начинці українського покупця вже не стосуються. А все тому, що японці модернізували лише дволітровий турбодизель, який до нас навіть не планують постачати. В Україні Avensis і надалі доступний з двома бензиновими двигунами: 1.8 (147 к.с.) та 2.0 (152 к.с.).

Не має змін і в ціновій політиці. Найпростіший седан з шестиступінчатою "механікою" обійдеться у $27 тис.