Закріпити успіх японці вирішили двома додатковими модифікаціями: компактним хетчбеком Prius C і п'ятимісним компактвеном з індексом V. І якщо перший - все ще на стадії концепту, то на інший вже вишикувалась черга покупців.
Отож, про нього і поговоримо.
Літера V у назві означає versatility, що з англійської перекладається, як "універсальний". У цьому автомобілі людям буде значно комфортніше, аніж у звичайному Prius, і багажник тут більший. Але про все по порядку.

Перш за все, компактвен відрізняється від стандартної моделі більш гармонійною зовнішністю і соліднішим оформленням інтер'єру.
Автомобіль отримав нову центральну консоль з дорогою мультимедійною системою. Вона вміє програвати не лише музику та фільми, а й розпізнавати голос власника.

Але головне інше. Порівняно зі звичайним Prius, компактвен довший, ширший і вищий, і має більшу на 79 мм колісну базу (2778 мм). Opel Zafira і та програє тойотівській новинці за цим параметром. Отож, будьте певні - місця над головою, у плечах та для колін усім пасажирам буде більш, ніж достатньо. До того ж, сидіння другого ряду регулюються у діапазоні 45 градусів і складаються майже врівень з підлогою багажника.

На цьому список відмінностей закінчується: технічно компактвен нічим не відрізняється. Силовий агрегат - той же бензиновий двигун об'ємом 1.8 (98 к.с., 142 Нм) плюс 80-сильний електромотор (208 Нм). Останній живиться від нікель-металогідридних акумуляторів. Сумарна потужність установки - 134 к.с. І все це передається на передні колеса через безступінчату трансмісію.

Згідно з паспортними характеристиками, в середньому Prius V споживає 5,9 л бензину на "сотню". Втім, варто мати на увазі - щоб досягти такого результату доведеться забути про динаміку взагалі.

Орієнтовна вартість базової версії - $38 000. Дорожче, аніж у конкурентів, але такою є ціна передових технологій.