Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Цьогорічна передвиборча кампанія обійдеться у понад півтора мільярди гривень, — експерти

Кандидати навчились агітувати, але не економити. Цьогорічна дострокова кампанія обійдеться у понад півтора мільярди гривень, оцінюють експерти.

Найбільші вуличні рекламні площі — понад 2 тис тисячі бордів — окупувала “Батьківщина”, кажуть експерти, трохи поступився їй “Народний фронт”, на третьому місці — Блок Порошенка. Аналогічна ситуація з телерекламою.

Агітують кандидати здебільшого просто — без хитромудрих символів, показують своє обличчя. Фаворити перегонів, як Блок Порошенка, а за ним і “Батьківщина”, намагались не змінювати символів, які добре запам`ятались виборцям на попередніх кампаніях. А от “Опозиційних блок”, сформований здебільшого з вихідців з Партії регіонів, аби ще більше не обізлити виборця — на агітплакатах своїх облич не показує.

За місяць передвиборчої агітації загальні витрати кандидатів складуть півмільярда гривень, наголошують експерти. Агіткампанія під час чергових парламентських виборів у 2012 році обійшлася учасникам перегонів у понад півтора мільярда гривень.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук