Про це повідомили у прес-службі КМДА.

Крамаренко зазначив, що будівництво підземних тунелів дасть змогу значно розвантажити міські дороги та у рази зменшить кількість заторів.

За його словами, Столичним шосе з вул. Заболотного рухається велика кількість вантажного транспорту, тому варто збудувати два тунелі під Дніпром. Один - на півдні від вулиці Заболотного до Лівого берега, а другий - це продовження північної частини Кільцевої дороги.

Це дасть змогу повністю розвантажити Московський міст, Південний міст та Дарницький залізнично-автомобільний міст, які працюватимуть виключно для громадян міста, а весь транзитний транспорт буде їхати кільцевою дорогою.

Також, за його словами, великою проблемою є завантаження центральної вулиці Хрещатик, адже практично весь транспорт проїжджає через цю вулицю, щоб потрапити з одного кінця міста до іншого.

Тому необхідно збудувати тунель, який розвантажить саме центральну вулицю - від станції метро "Лівобережна" до площі Перемоги.

"У перемовинах щодо будівництва тунелю під Дніпром ми найбільше просунулися з французькою компанією Vinchi - нами чітко зрозуміла вартість будівництва, але поки остаточної відповіді щодо можливості фінансування даного проекту немає. Днями також ми провели зустріч з індійською компанією, яка експлуатує кілька тисяч кілометрів доріг у всьому світі, вони так само зацікавилися цим проектом".

"Якщо ми не знайдемо інвестора, який буде готовий побудувати за свої гроші і взяти в експлуатацію цей об`єкт, то ми будемо змушені за рахунок випуску додаткових облігацій фінансувати цей тунель. Ми ведемо техніко-економічні розрахунки щодо того, щоб зробити цей тунель платним", - розповів Крамаренко.