Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

У Китаї заблокували доступ до газети The New York Times

Влада Китаю заблокувала доступ до сайту американської газети The New York Times. Причиною такого кроку стала публікація статті про прем'єра КНР. У повідомленні стверджують, що сім'я Вень Цзябао контролює активи на суму 2 мільярди 700 мільйонів доларів.

Повідомляють також, що родичі Вень Цзябао розбагатіли після того, як у 2002-му він зайняв свій пост.

У МЗС Китаю заявляють, що автори цієї "брудної" публікації мали таємні цілі, і що проблема врегульована відповідно до законодавства.

Відтак, із території КНР неможливо отримати доступ до англійської та китайської електронної версії газети The New York Times, а також до інших веб-сайтів, які цитують згадану статтю.

У Китаї карають за те, що газета втрутилася у фінансові справи перших осіб держави, а у Франції - за те, що преса втрутилася в особисте: 3 французьких журнали оштрафували за публікацію фото першої леді в бікіні.
 

Теги: ЗМІ Китай
Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук