Організатори форуму, експерт в галузі healthcare-маркетингу компанія MedInform за підтримки Reklamaster, підготували насичену програму. Вона включає питання використання останніх трендів в healthcare-комунікаціях, які дають високі результати, впровадження інноваційних продуктів та послуг і застосування новітніх інструментів на практиці.

Одна з ключових тем – креативність в healthcare і вплив творчих підходів на ефективність проектів. Оскільки класичні комунікації на українському ринку не дають потрібного ефекту, ринок диктує все більш амбітні вимоги, а бюджети стають все скромнішими – ми пропонуємо альтернативний підхід і покажемо, як саме застосування креативу відіб'ється на ваших продажах. Досвідом у цій сфері з учасниками форуму поділяться провідні українські компанії, серед яких – Synevo і Astellas Pharma.

Артем Матвєєв, керівник відділу маркетингу в Астеллас Фарма, розповідає чому варто прийти на форум.

Тематика секції UA Experience, що буде представлена на форумі, – інноваційний досвід розробки продуктів і послуг в Україні. Спеціальний гість цієї секції – Ольга Баранець, керівник проекту "Мобільна Медсестра", яка займається розробкою інноваційного додатка. Ольга покаже можливості нових нестандартних майданчиків для роботи зі споживачами фармацевтичних препаратів.

SMM – сильний маркетинговий інструмент, але як саме його адаптувати для брендів healthcare-категорії? Яна П'ятенко, healthcare SMM-фахівець MedInform, покаже як працює SMM в сегменті і на власних кейсах розповість, як оптимізувати бюджет і підвищити ефективність комунікації для фармацевтичних брендів.

Запрошуємо вас поринути в день палких дискусій, яскравого креативу і отримати максимум ідей для кампаній в healthcare-маркетингу! Купуйте квитки прямо зараз!

З питань участі звертайтесь за телефоном: +38 066 306 14 14 або онлайн.