Були і несанкціоновані звільнення. Новий директор — людина з колективу. Тут він пропрацював 21 рік. І тепер, сподіваються і водії і кондуктори, ворожа атмосфера в минулому.

Покращується на підприємстві і фінансова атмосфера. Так ліквідовані борги із зарплати, а на маршрути виїжджає більше автобусів. Проте, аби навести лад, усі підприємства "Київпастрансу" потребують тотального аудиту, — кажуть у Київраді.

Але зміна керівників автопарку, які не розвивали підприємство і ледь не призвели до його занепаду, це лише вершина айсбергу транспортних потреб столиці. В КМДА і досі не розуміють, як приборкати приватних перевізників. Ті часто приховують свої реальні доходи, через що гроші киян осідають у кишенях ділків. А так звану Транспортну модель Києва тільки-но взялися розробляти.

За словами керівника "Київпастрансу", автопарки укрупнять. Їх буде лише 2. Наскільки це покращить якість перевезень залишається загадкою. Адже в усіх розвинутих країнах саме громадський транспорт є основою якісної транспортної моделі будь-якого міста. І досі немає жодної гарантії, що киянам, як і тепер, не доведеться тіснитися у брудних і розбитих маршрутних таксі.