"Офіціантка вперто зі мною спілкувалася російською мовою, наче й нічого страшного, та я не втримався, коли вона кожне моє прохання перекладала на російську мову і просила підтвердити, чи саме це я мав на увазі. Тоді я попросив все ж спілкуватися українською зі мною, а не заставляти мене підтверджувати її російський варіант мого замовлення. Вона категорично відмовилася, ба більше того, коли я подякувавши виходив із кафе працівники навіть собі дозволили посміятися мені вслід", — написав мешканець Києва Іван Філіпович на своїй сторінці у Facebook.

Така поведінка, пише автор, змусила його попросити книгу скарг, після чого на нього чекало ще одне "відкриття".

"До мене підійшов молодий хлопчина, працівник кафе і порадив не витрачати час на скаргу щодо української мови, оскільки керівництво практично не реагує на такі скарги, а також насміхається з них. Він показав мені оцю брошуру, що на світлинах, і сказав, що згідно їхніх стандартів вони зобов'язані розмовляти російською. Коли він на одному із тренінгів запитав, чи можна спілкуватися українською і що ця брошура надрукована для Росії, йому тренер і один із керівників відповіли :"ТОЛЬКО ПО-РУССКИ"! "Здесь (в Україні) всє прєкрасно понімают русскій язик і для 1% "повьорнутих" нікто стандарти мєнять нє будєт!", — додав автор.

До слова, вчора у Києві відкрили російсько-українську гімназію. Українську тут вчитимуть як іноземну, а запрошують сюди тих, хто готовий викласти за навчання 500 доларів щомісяця.