Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

У компаніях, які забезпечують незаконну трансляцію російських телеканалів, проводять обшуки

Обладнання допомагало переглядати заборонені російські канали
Обладнання допомагало переглядати заборонені російські канали / Фото з відкритих джерел

СБУ проводить слідчі дії щодо компаній, які забезпечують незаконну трансляцію заборонених російських телеканалів на території України.

Як повідомили у Службі безпеки України, її співробітники проводять слідчі дії щодо окремих суб’єктів підприємницької діяльності, які забезпечують незаконну трансляцію заборонених російських телевізійних каналів на території України. Все це відбувається в межах кримінального провадження.

В ході слідства встановлено, що компанії ТОВ "Нові телевізійні технології" та ТОВ "Рекламна телевізійна група" реалізують на території України обладнання (супутникові ресивери та ін.), які запрограмовані на прийом низки пропагандистських телеканалів держави-агресора, серед яких "Россия 24", "НТВ-Мир" та інші,
– повідомили правоохоронці.

Під час санкціонованих обшуків офісних та інших приміщень вилучено несертифіковане обладнання, ввезене на територію України з РФ контрабандним шляхом, документи та інші носії інформації, які мають доказове значення у вказаному кримінальному провадженні.

Читайте також: Російські ЗМІ вкотре зловили на брехні щодо України

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук