Плановий фейсліфтинг позбавив “японку” “дитячої посмішки” і перетворив на зрілого представника свого сімейства. Змінили загальний образ малопомітні на перший погляд штрихи - інші бампери та фари.

Салон автомобіля

У салоні "трійка" теж подорослішала. Матеріали обробки стали якіснішими, панель приладів і центральний дисплей отримали нове освітлення.

Але головне в оновленій "матрьошці" зовсім інше.

Технологія Skyactiv допоможе зекономити пальне

Skyactiv передбачає зниження токсичності і, що важливіше - розходу пального. Так, у гамі двигунів "трійки" з'явився новий дволітровий бензиновий агрегат потужністю 157 конячок (201 Н•м). Працює він в парі з новітнім шестиступінчатим "автоматом" або "механікою". Такий тандем дозволить економити до 20% пального, порівняно зі старим дволітровим двигуном.

Але радіти рано. Уникаючи подробиць, скажемо - новий мотор дуже чутливий до пального. Ймовірно, саме тому в Україні Mazda 3 продаватимуть виключно зі старими двигунами. Тож нам доведеться задовольнятися лише візуальними нововведеннями.

Базова ціна Mazda 3 - $22,5 тисяч

Базова ціна "трійки" залишилась попередньою. За $22,5 тис. покупець отримає порожній седан, або хетчбек з млявим 1.6-літровим двигуном і механічною "п'ятиступкою". Peugeot 308 та новий Opel Astra виглядають кращою пропозицією - вони дешевші, а оснащені не гірше.