Міжнародний оператор зацікавилися Україною, а точніше Чорноморським портом, ще десять років тому. І зараз може наблизитися до цілі. Адже в Раді ухвалюють законопроект, який дає зелене світло концесії.

Читайте також: Заява Агрохолдингу "Авангард" щодо розповсюдження інформації про справу САП Назара Холодницького

А порт на Одещині, який пустує без роботи, технічно готовий до приходу інвесторів. А з ними прийдуть і гроші за рахунок податків і зборів. Більше того, на своїх кишенях, переконують у міністерстві, відчують наслідки такої співпраці усі українці.

Одеський порт
Одеський порт

Для нас з вами це просто означає, що товари, які доставляються в Україну в контейнерах, а це більшість товарів широкого вжитку, починаючи від холодильників, закінчуючи милом, будуть дешевшими,
– сказала радник міністра інфраструктури Надія Казначеєва.

Але лише після того, як депутати остаточно ухвалять законопроект. Тоді міжнародні інвестори зможуть брати в користування об'єкти на термін до 50 років. Якщо виграють конкурс. А от чи справедливим буде відбір переможця – у колишнього міністра фінансів є сумніви. До того ж, закон дозволить в українських реаліях інвесторам хитрувати. Переконаний він.

От сподобалася мені земельна ділянка. Чиясь. Достатньо укласти концесійну угоду, і вона переходить до мене. І завтра я будую там, наприклад, висотний будинок,
– зазначив народний депутат, екс-міністр фінансів Віктор Пинзеник

Проте експерти вважають, що концесія принесе сотні мільйонів доларів. Покращить не лише роботу портів. Адже інвесторів приваблює і житлово-комунальне господарство. І мало популярна в нас сфера побутових відходів.

Але попри недоліки, концесія має дозволити покращити інфраструктуру і якість важливих послуг. Та й інвестори готові взятися за Ахіллесову п'яту України – будівництво доріг. І хоч автобани мають бути платними, але й побудованими за міжнародними стандартами.