За словами корейців, цей автомобіль багато в чому орієнтований на смаки європейців. Саме у Старому Світі дуже популярні універсали, тож вибір кузова для дебютанта Женевського автошоу цілком логічний.

Концепт має довжину 4855 мм, колісну базу 2840 мм, а ширина і висота становлять 1870 і 1425 мм відповідно. А це вже як у представників сегменту Е. Тим не менше, нова Optima-універсал конкуруватиме з такими метрами D-класу, як Opel Insignia Sports Tourer і Volkswagen Passat Variant.

Салон Sportspace добре імпонує стильній зовнішності. В оформленні широко застосовані шкіра, вуглепластик та алюміній, є величезний панорамний дах.

При цьому основний акцент зроблений на водія. Перед ним - цифрова панель приладів та довгий мультимедійний екран, на який виводиться чимало корисної і не дуже інформації. Замість салонного дзеркала заднього бачення - ще один дисплей, який показує зображення з окремої камери.

Усі налаштування відбуваються за допомогою спеціального контролера на тунелі.

До речі, він проходить через весь салон, розділяючи його навпіл. Тож ззаду лише два місця, а щоб пасажири не занудьгували, для них припасли розважальні планшети.

Цікаве рішення - і в багажнику: 28 кульок на підлозі дозволяють перекочувати багаж, що значно полегшує процес завантаження/розвантаження. А щоб речі не катались туди-сюди на ходу, кульки ховаються, як тільки водій вмикає запалення.

Kia Sportspace отримав дволітровий бензиновий турбодвигун 2.0 T-GDI потужністю 250 конячок та повний привід. Навряд чи серійна Optima отримає таку ж техніку, але хто зна. Корейці обіцяють показати конвеєрну модель вже наступного року - тоді й дізнаємось що як.