«Дуже складна траса. І хоча я водій з досвідом, не знаю, чи ризикнув би. Хіба з кимось у ролі асистента», - зізнався міністр молоді і спорту України Равіль Сафіуллін. «Складність в екстремальних умовах. Складність в тому, що тобі потрібно самому обирати стратегію: їхати повільніше чи швидше. Професійні екіпажі – це всього дві людини. Бувають ситуації, коли ти лишаєшся сам – десь далеко, без допомоги і тобі самому треба шукати вихід з ситуації», - розповів перший віце-президент Автомобільної Федерації України Віктор Янукович.

Всеукраїнський трофі-марафон - швидше не вид спорту, а активний відпочинок, який щороку стає все популярнішим серед прихильників автоспорту. Цього року в змаганнях беруть участь близько трьох сотень екіпажів. Це вдівічі більше ніж торік. Важливо, що принцип "перемогти за будь якої ціни" не притаманний для учасників змагань, - пояснюють спортсмени. До того ж маршрут трофі-марафону пролягає живописними куточками Київської, Житомирської та Рівненської областей.