Про це інформує Національна спілка кінематографістів України.

Так, американське видання Rolling Stone називає "Плем’я" найпотужнішою за впливом на глядачів стрічкою 2015 року.

Журналіст порівнює "Плем’я" з фільмами "Дітки" Ларрі Кларка (спільне – робота із молодими непрофесійними акторами), "Незворотність" Гаспара Ное та "Сало або 120 днів Содому" П’єра Паоло Пазоліні (у Мирослава Слабошпицького сцени еротики і насильства так само струшують глядача, виводячи поза зону комфорту).

Нагадаємо, ще один фільм режисера Мирослава Слабошпицького “Люксембург” вийшов на міжнародний ринок. Стрічку купили у Греції та в країнах колишньої Югославії (Словенія, Хорватія, Боснія і Герцеговина, Македонія, Сербія і Чорногорія).