Про це у прямому ефірі 24 Каналу повідомила торговий представник України Наталія Микольська.

Читайте також: У Києві пройде конференція для малого та середнього бізнесу

Як зазначила пані Наталія, для України дуже важлива нова політика Китаю, яка спрямована на збільшення імпорту. Країна саме зараз шукає постачальника високоякісної дешевої продукції з цілого світу. А нашій державі дуже важливо, що її в цьому аспекті розглядають як одного зі стратегічних партнерів.

В Китаї Україну знають як країну, яка виробляє високоякісні товари, і йдеться не лише про продукти харчування і напої. Говоримо також про постачання продукції малого і середнього бізнесу шляхом електронної комерції. Розглядається перспектива постачання до піднебесної товарів машинобудування, які там не виробляються.

Деякі українські продукти харчування і промисловості вже є на китайському ринку. Зараз дуже важливо, аби уряд країни-партнера погодився спільно з нами стати "парасолькою" для активізації співпраці між приватними бізнесами. Тобто тепер разом наші країни будуть проводити секторальні діалоги, де представники українських бізнес асоціацій і бізнесу по окремих секторах матимуть можливість зустрітися з своїми китайськими візаві і обговорити перспективи співпраці та партнерство.

Важливим також є той факт, що Україну розглядають як країну, де можна виробляти товари для постачання на ринок ЄС, це може залучити додаткові інвестиції. Ми зараз бачимо дуже великий інтерес в співпраці з українським малим та середнім бізнесом з використанням способів електронної комерції,
– зазначила Наталія Микольська.

Китайський уряд готовий розглядати можливість постачання за досить хорошими цінами продукції українських виробників, йдеться зокрема про продукцію українських модельєрів, про крафтові товари, про постачання різних креативних речей.

Китай є одним з найбільших імпортерів продукції в світі. Україна може запропонувати йому товари, які мають високу якість, якщо це стосується продуктів харчування і конкурентну ціну. Якщо ж ми говоримо про товари в промисловій групі, то це ті товари, на виготовлення яких в Піднебесній немає своїх технологій. Це переважно продукти, які стосуються машинобудування.

Варто також зауважити про постачання з України на ринок Китаю овочів та фруктів. Оскільки зараз там поширена тенденція на здорове харчування. Тож ніша овочів та фруктів, плюс ніша готової органічної продукції – це той простір який може зайняти Україна на ринку. Ще один аспект розвитку торгівлі з Піднебесною – сектор продуктів для дітей. Через те, що в країні діє політика "одна сім'я – одна дитина", тому батьки намагаються в своє чадо вкласти всі можливі ресурси. Зважаючи на це, торгівля товарами для дітей може також принести Україні прибуток.

Читайте також: Зникнення монет номіналом 1, 2, 5 та 25 копійок: як це вплине на ціни

Експерт зазначила, що те, скільки наша держава може заробити коштів, залежить від активності і продуктивності роботи малого та середнього бізнесу. За оцінками експортної стратегії України Китай посідає 6 місце в списку "недоторгованих" ринків, тому об'єми експорту вимірюються десятками, а то й сотнями мільйонів доларів.