Система телефонного зв’язку “112” об’єднає екстрені дзвінки всіх діючих служб. Новітня технологія дасть змогу диспетчерам миттєво збирати максимальну інформацію про планування будинку, якщо це пожежа; або повні відомості особи, яка подзвонила.

За американське устаткування Україна заплатить 650 мільйонів гривень. Новостворені служби “112” діятимуть лише в обласних центрах. Отримуючи повідомлення про подію, диспетчери нового кол-центру перенаправлятимуть інформацію у потрібну службу в необхідному регіоні.

Пробні служби МНС обіцяє впровадити до ЄВРО-2012 у містах-господарях. Наприклад, замість 200 працівників столичних кол-центрів, які сьогодні відповідають за виклики “швидкої”, пожежної та міліцейської служб вже за місяць залишиться 40, які обслуговуватимуть новітній кол-центр служби "112". В середньому вони оброблятимуть 10 тисяч викликів на добу.

Головними вимогами до диспетчерів буде вміння швидко орієнтуватись у визначенні ситуації, а також знання англійської, французької, німецької або іспанської мов. Склад працівників майбутніх кол-центрів ще не визначили.