Львів "відкрив" своє небо

Експерт пояснює, що принцип "відкритого" неба це механізм, який дозволить допустити якомога більше авіакомпаній на львівський ринок. У свою чергу це позитивно позначиться на туристичному потокові.

Головний принцип, як зазначив Андрій Гук, полягає в тому, що будь-яка іноземна авіакомпанія може без перешкод отримати від України дозвіл літати у Львів.

"Відкрите" небо Львова працює поки в тестовому режимі. Якщо це буде доцільно, цей принцип буде застосовано і в інших аеропортах України,
– додав він.

Про компанію Wizz Air

Гук прокоментував ситуацію з компанією Wizz Air, яка збирається перевести деякі свої рейси з української дочірної компанії в угорську.

За його словами це правильний крок з точки зору економіки. На це рішення ніхто не може вплинути, бо воно комерційне. "Можливо, коли ситуація в країні стабілізується, то рейси повернуть назад в Україну", – додав він.

Читайте також: Компанія "Wizz Air Україна" залишається

Про внутрішні авіалінії

Експерт вважає, що Україна не потребує нагального внутрішнього авіасполучення. Для пересування країною є залізниця та автобусні перевізники.

Пасажир витратить час та гроші на дорогу до Борисполя, дорожче заплатить за квиток, до того ж не завжди можна передбачити можливі запізнення рейсу. Тому для пасажира – це не вигідно,
– відзначив Гук.

Він також додав, що Україна потребує міжнародних авіасполучень, в тому випадку "підтягнуться" і внутрішні. Бо розвивати спочатку внутрішні авіасполучення не вигідно для будь-якої авіакомпанії.

Стан авіагалузі в Україні

Гук зізнається, що у зв'язку з останніми подіями в країні та нестабільним курсом валют, авіакомпанії змушені виживати. "Пасажиропотік впав, що негативно сказалось на авіагалузі вцілому", – додав він.

Нагадаємо, що Державна авіаційна служба України запропонувала вісьмом бюджетним авіаперевізникам розпочати польоти до аеропорту "Львів" у рамках експерименту "відкрите небо".