Щоправда, як повідомляє DW, новий контракт має бути розділено на дві частини через те, що Україна зараз веде війну з проросійськими сепаратистами на сході країни.

Зазначається, що з 2004 року дві компанії спільно працювали в рамках консорціуму "Проміжне вирішення стратегічних авіаперевезень" (SALIS), який використовував великий транспортний літак Ан-124-100 для перевезення вантажів країн-членів НАТО.

Відповідно до нової угоди, укладеною між десятьма партнерами, зокрема, Німеччиною, Францією, Польщею та Норвегією, літаки Антонова здійснять 1600 літних годин у 2017 році, з яких 1080 – для німецьких військових.

Ці цифри лише трохи зменшаться у 2018 році. А загалом за два роки Німеччина має заплатити за транспортні послуги 101 мільйон євро.

Однак, виникає нова проблема. Справа в тому, що українська компанія вимагає набагато більше грошей, аніж її російський партнер.

Зокрема, "Авіалінії Антонова" виставляють німецьким платникам податків рахунок у 37 509 євро за годину польоту, "Волга-Дніпро" просить лише 23 341 євро за годину польоту.

На думку Райнера Арнольда, представника "соціал-демократів" у комітеті з питань оборони, така суттєва різниця пояснюється тим, що це два різні партнери, з різним простором для маневрування в їхніх переговорах.

Окрім того, за його словами, "Авіалінії Антонова" та "Волга-Дніпро" мають різну базу: українці використовують лише сім літаків, тому зрозуміло, що вони рахують інакше, ніж ті, хто має значно більше літаків у своєму парку.

Читайте також: "Антонов" показав, на що буде здатен новенький Ан-132D