У Depositphotos 62 мільйона фотографій та коротких відео. Свої роботи продають фотографи із 192 країн світу, тобто кожного куточку світу. А от клієтська база налічує 4 мільйони користувачів.

Заснували компанію у 2009 році з головним офісом у Києві. На початку доводилось самим платити фотографом за їхні роботи. Витратили на це кілька мільйонів доларів. Але як тільки назбиралась достатня база, перейшли на традиційну бізнес модель, коли за фото розраховуються клієнти – це переважно ЗМІ, рекламні агентства, дизайнери та маркетологи.

Інвестори впевнились, що компанія розвивається, і вже в 2011 році докинули до капіталу три мільйони доларів, а у 2015 – ще п'ять. Зате вже зараз українську компанію оцінюють у 80 мільйонів доларів.

Якщо зараз Depositphotos повністю оберігає авторське право і допомагає творчим людям заробляти, то у 2006 році все було навпаки. Ця ж команда розробляла файлообмінник Depoisitfiles, який свого часу входив у топ-40 сайтів світу за популярністю. Але ця популярність мала свою ціну. Постійні позови від авторів і недобра слава інтернет-піратів набридла, і українці вирішили вийти з цього бізнесу та продали проблемне дітище.

Читайте також: Як українська компанія перевернула уявлення світу про віртуальну реальність

А от продавати Depositphotos наразі не планують, є ще куди розвиватись. Наразі взялись за просування фотографій, зроблених на смартфон. Також відкрили у Києві одну з найбільших фотостудій в Європі площею 2,5 тисячі квадратних метрів.

Керівництво компанії запевняє, що їм не цікаво переїжджати за кордон, хоч такі пропозиції були. За їхніми словами, значно цікавіше створювати впізнаваний міжнародний бренд, перебуваючи в Києві.