Після ліквідації ДАІ був створений новий орган МВС — Головний сервісний центр, який перебрав на себе частину функцій ДАІ, але після трьох місяців роботи управління на повну так і не запрацював.

Досі центр не може акредитовувати автошколи для офіційної роботи та надавати бланки для екзаменування нових водіїв — тому багато людей досі залишаються без прав на водіння.

Ігор нещодавно закінчив автошколу. Водити автівку для нього – обов’язкова вимога для прийому на роботу. Причому, права були необхідні терміново. Але коли пройшов курси, в автошколі несподівано повідомили, що Головний сервісний центр не видав бланки, які необхідні для отримання свідоцтва про проходження водійських курсів. А без нього до заліку на водійські права не пускають.

Так спочатку вони посилалися на неправомірність своїх підписів, адже більшість їх співробітників знаходиться у статусі тимчасово виконуючих обов’язків, зараз у них іде посилання на розробку нормативно правових баз. Виходить, що ми стаємо жертвами реформ,
— каже слухач автошколи Ігор Сухов.

Та це не єдина проблема, з якою зіткнулися автошколи. Ще одна — це неможливість отримання акредитацій, без яких вони не мають права працювати. Тому багато автошкіл зупинили навчання. Більша частина навіть закрилась. З трьох тисяч автошкіл 60% на сьогодні не працюють. Більше 10-ти тисяч працівників в неоплачуваних відпустках, каже голова всеукраїнського об'єднання автошкіл.

До всього додалася ще й проблема для інструкторів автошкіл. Тепер вони не можуть пройти атестацію та переатестацію. Це не дозволяє їм займати свою посаду. Про можливу проблему в об’єднанні автошкіл говорили і раніше, ще перед самим створенням Головного сервісного центру та ліквідацією ДАІ.

У центрі запевняють, що всі проблемні питання вирішують. Обіцяють, що система почне діяти вже після першого березня.