• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Українські ГЗК працюють у збиток, – директор ГЗК

ГЗК
ГЗК / РБК

Через постійне зниження цін на залізну руду, українські ГЗК зазнають збитків. Таку заяву зробив директор Центрального гірничо-збагачувального комбінату Дмитро Шевчик.

За його словами, причиною такого становища стала світова криза в галузі. "Ціна на залізну руду за п'ять років знизилася у п'ять разів. Сьогодні це близько $40 за тонну в морському порту Китаю, в 2011 році – $190. Але навіть не це головне. Найважче для нас те, що теперішня ціна вже не покриває нашу змінну собівартість. Тобто ми останні три місяці працюємо у збиток", – зазначив Шевчик.

Він додав, що прийняття рішення про підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення (яке запланував уряд, – "24 Канал") негайно погіршить ситуацію та призведе до закриття виробництва.

"Ми б просили прийняти рішення про ухвалення тимчасового мораторію з оцінкою того, що буде відбуватися на ринку. Давайте приймемо рішення, накладемо мораторій, будемо спостерігати. Як тільки ми почнемо заробляти, звичайно ж, ми поділимося. Ми зацікавлені у якісних вагонах, у своєчасній доставці наших вантажів", – заявив директор ГЗК.

Раніше, лідер Радикальної партії Олег Ляшко заявив, що рішення уряду про підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення невигідне промисловості і може спричинити крах економіки.

Лідер Радикальної партії повідомив, що підняття цін на перевезення вже проводили у минулому році, однак воно не дало позитивного ефекту. У бюджет не надійшли заплановані суми, оскільки обсяг перевезень зменшився.

Крім того, за словами політика, "Укрзалізниця", яка має найбільшу вигоду від підняття цін, і без того прибуткова організація. "А минулі підняття тарифів на послуги цієї держмонополії не привели до появи нових вагонів і поїздів", – пояснює він. Також Ляшко заявив, що рішення про підвищення тарифів потрібно заморозити.

"Радикальна партія пропонує запровадити мораторій на підвищення вартості залізничних вантажоперевезень мінімум на рік-два. У сьогоднішніх умовах, коли просіли ринки, коли у нас вартість сировини на низькому рівні, і тарифи потрібно мінімум два роки не переглядати, щоб дати можливість промисловості видихнути, встати на ноги. Інакше ми будемо мати колапс. Уряд за допомогою підвищення тарифів має на меті заробити гроші, але насправді, тільки втратить", – наголосив Ляшко.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук