Підприємство "Антонов", яке у 2016 році святкує своє 70-річчя, попри поважний вік не планує збавляти темпів.

Якщо "Руслани" та "Мрія" – гіганти вантажних перевезень, то Ан-178 відносять до середнячків: у повітря він здатен підняти максимум 18 тонн вантажу. Втім, розраховували так, щоб у багажному відсіку вміщались усі сертифіковані форми багажу: наприклад, морські контейнери, вантажні платформи чи піддони.

Це робить Ан ефективним як для комерційної експлуатації, так і для військової. Літак можна запакувати бойовою технікою та зброєю, у ньому себе комфортно почуватимуть 70 десантників чи три джипи.

Якщо йдеться про рятувальну операцію, то на борт можна взяти майже півсотні лежачих поранених. При цьому швидкість перельоту буде блискавичною – Ан розганяється до 825 км/год. А за раз може подолати відстань, як від Києва до Індії.

Читайте також: Як українець першим створив з гідроплана грізний бойовий літак

Ще одна перевага нового літака – його невибагливість. Він може сідати та злітати з будь-яких аеродромів, навіть ґрунтових.

Після урочистої презентації в ангарі підприємства, дітище киян вирушило до Парижа на легендарну виставку "Ле Бурже", а звідти — в Дубаї, що викликало жвавий інтерес у відвідувачів. Саудівська Аравія готова придбати 30 літаків, ще 10 відправляться в Азейбарджан та 2 — у Китай.

Президент України теж не приховував емоцій і на своїй сторінці в соцмережах долучився до промоції новенького літака.

А нещодавно комплімент підприємству зробила і канцлер Німеччини Ангела Меркель. На українсько-німецькому форумі у Берліні вона заявила, що німецькі Збройні сили в Афганістані використовували літаки "Антонова" і визнали їх надійними.