"Вісник державних закупівель" оприлюднив договір про закупівлі рекламних послуг між державним підприємством "Інформаційно-іміджевий центр" при Міністерстві освіти і науки, молоді і спорту та ТОВ "Євромедіа Компані", згідно з яким до 31 грудня поточного року виконавець повинен провести кампанію з "пропаганди системи освіти України" в двох з трьох запропонованих міністерством країнах - Казахстані, Білорусі та Азербайджані.

На ці заходи з держбюджету виділили 4,78 мільйона гривень. Спочатку для проведення кампанії вибрали Казахстан та Азербайджан.

"У Казахстані та Азербайджані ще пам'ятають і люблять Україну, але Києву потрібно проявити ініціативу, щоб залучити молодь для навчання. Ці країни і так вже активно переходять на інші ринки", - заявив генеральний директор компанії Павло Грицак.

У зазначених країнах на телебаченні мають розмістити інтелектуально-ігрову телепрограму за участю учнів випускних класів (шість випусків по 45 хвилин для кожної з країн).

Також створять інтернет-портал з інформацією про навчання в Україні, який можна буде читати українською, англійською та мовою країн розміщення.

Крім того, напередодні "Євромедіа Компані" отримала ще один рекламний підряд від міністерства Дмитра Табачника на суму 3,78 мільйона гривень для проведення схожих заходів під час освітньої виставки "China Education Expo 2012" у Пекіні.

До слова, Дмитро Табачник перейнявся безкоштовним Інтернетом для українських студентів.