За словами керівника державного транспортного монополіста, він бачить складність ситуації, в якій опинилися багато українських промислових підприємств. "Однак без конкретного рішення по "долі" вантажних тарифів фінансова діяльність "Укрзалізниці" залишається заблокованою. Тому представники галузевих об'єднань повинні запропонувати конкретну дату, коли підвищення тарифів стане для них прийнятним", – зазначив в.о. генерального директора "Укрзалізниці".

"Якби бізнес прийшов і сказав, що ми не можемо сьогодні це зробити, але ми розуміємо ваші проблеми і розуміємо, що це треба робити. Давайте перенесемо цю справу умовно на 1 червня, або 1 жовтня, або коли вдасться відрегулювати ситуацію. Тоді буде розуміння становища. Повинні бути якісь терміни", – наголосив Завгородній.

Представники промислових об'єднань запропонували орієнтуватись на практики, прийняті в розвинених сировинних економіках, – прив'язати державну тарифну політику до сировинних індексів, які відображають прибутковість основних галузей країни. Коли транспортна монополія наполягала на підвищенні, а весь бізнес виступав проти, була створена така саморегулююча система – тарифи на залізничні перевезення вантажів автоматично підвищують слідом за зростанням сировинних індексів.

Заступник міністра інфраструктури Микола Снітко уточнив, що досягти взаєморозуміння залізничникам і промисловцям допоможе робоча група при Державній регуляторній службі.

"Все має бути правильно прораховано та прозоро доведено до всіх учасників ринку перевезень. Ми підтримуємо створення робочої групи по НКРТ, яка вирішить це питання одноразово. Потрібно показати чітку позицію залізничників і позицію всіх наших учасників ринку перевезень, збалансувати і прийняти рішення за сьогоднішнім тарифом", – пояснив Снітко.

Він додав, що якщо аргументи галузевих організацій виявляться переконливими, Мінінфраструктури прислухається до їхньої думки.

Нагадаємо, галузеві асоціації заявили, що заплановане Мінінфраструктури підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення на 15% з 1 березня 2016 року призведе до катастрофічних наслідків для економіки і різкого зниження курсу національної валюти. Експортери закликали уряд ввести на 2016 рік мораторій на підвищення тарифів на залізничні перевезення.