Про це написав генеральний директор підприємства ММК імені Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в Fаcebook. При цьому він підкреслив, що тиждень тому була проведена зустріч з керівництвом "Укрзалізниці", на якій промисловцям дали обіцянку вирішити проблеми з вантажними перевезеннями.

Не вистачає локомотивів (хоча з запчастинами ми допомогли), палива (хоча ціни на нього знизилися) і простого бажання взяти і вирішити цю проблему. Ми бачимо одні тільки обіцянки,
— підкреслив топ-менеждер.

Гендиректор ММК ім. Ілліча констатував, що маріупольські металурги не зможуть виконати виробничу програму квітня.

"Є бажання працювати і збільшувати виробництво, є портфель продажів, є сировина. Але є фактор залізниці, від якого нам нікуди не дітися", — підкреслює він.

Зінченко нагадав, що в березні 2016 років два маріупольських меткомбінати виробили 0,59 млн тонн чавуну, що на 24% менше, ніж в березні 2014 року. І це з урахуванням запуску каботажних поставок ЗРС через порти Бердянська та Маріуполя.

Невже наш уряд зовсім не цікавить, що два величезних металургійні комбінати в прифронтовому місті вже більше ніж півтора року не можуть збілишити виробництво через проблеми на залізниці? Нікому не потрібні податки, валютні надходження в бюджет і стабільний курс національної валюти? Зрештою, нікому не потрібні додаткові доходи від залізничних перевезень?! Все, що нам можуть запропонувати - це чергова індексація з/д тарифів, вже третя за цей період (спочатку на 25%, потім на 40%, тепер на 15%). Але про які підвищення може йти мова, коли ми бачимо, що ці кошти не йдуть на вирішення найважливіших інфраструктурних проблем та не враховують побажання вантажовласників?
— написав Ю.Зінченко.

"Ми все ще сподіваємося, що "Укрзалізниця" приділить належну увагу нашій проблемі й знайде якнайшвидше вирішення. Металурги готові допомагати, але не вирішувати за свій рахунок всі проблеми залізниці", — резюмував він.

Як повідомлялося, на початку квітня група Метінвест була змушена відновити поставки сировини на металургійні комбінати ім. Ілліча та "Азовсталь" через морські порти за причиною низької пропускної спроможністі перегону Комиш-Зоря-Волноваха, єдиного залізничного шляху, що з'єднує Маріуполь з рештою України.