Про це пише порталу UAprom з посиланням на главу Федерації металургів України Сергій Біленького.
Біленький також нагадав, що в перших числах квітня становище з передачею маршрутів ЗРС на порти Одеської залізниці з Придніпровської залізниці значно погіршилося, що призвело до обмеження навантаження по гірничодобувними підприємствами Кривого Рогу.
"Недовантаження з 3 по 6 квітня склало по Південного ЮГОКу − 3 маршрути, по ІнГЗК − 14 маршрутів, по ЦГЗК − 3 маршрути. Основна причина − недостатня кількість локомотивів на Одеській залізниці. При середньодобовому плані здачі поїздів по стику Тимкове в 36 поїздів фактично здавалося 26-30 поїздів, які затримувалися на станціях Тимкове, Червоне Озеро, Кропивницька, Помічна", − зазначив С.Біленький.
За його словами, на 6 квітня 2017 року становище з передачею вантажів на одеські порти початло стабілізуватися, в тому числі за рахунок перекидання локомотивів з Південно-Західної та Південної залізниць. Крім того, в робочий парк локомотивів на Одеській залізниці має додатися кілька одиниць з ремонту.
"Але це не гарантує, що така криза не повториться в майбутньому, оскільки принципово ситуація з парком локомотивів не наважується, адже попереду нас чекає осінь з рекордними для українських портів обсягами перевалки імпортного вугілля і експортного залізорудної сировини", − констатував глава ФМУ.
"При такій якості роботи транспортного монополіста мова про будь-яке збільшення тарифів на вантажні перевезення йти не може, адже ні в одному зі своїх обґрунтувань до підвищення тарифів УЗ не показує, скільки вона втратила доходи через незабезпечення навантаження і скільки на цьому втратив бізнес", − уклав С.Біленький.
Як повідомив раніше народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань європейської інтеграції Олександр Вілкул, "Укрзалізниця" не справляється з транспортуванням залізорудної сировини українських гірничо-збагачувальних комбінатів на експорт в зв'язку з нестачею локомотивів.
Нагадаємо, що глава Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков звернувся до прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана з проханням дати доручення Міністерству інфраструктури і "Укрзалізниці" скасувати знижки на з/д тарифів і портові збори для транзиту руди і вугілля з Росії з 2 кварталу 2017 року. Таке рішення, на тлі припинення вантажного сполучення з ОРДЛО, допомогло б розвантажити транспортну інфраструктуру країни для збільшення перевалки імпортного вугілля і експортного залізорудної сировини.