Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

УЗ знижує затори у напрямку Одеських портів за рахунок обмеження навантаження ГЗК Кривого Рогу, − глава ФМУ

ПАТ "Укрзалізниця" намагається усунути затори маршрутів із залізною рудою на Одеській залізниці за рахунок обмеження навантаження ряду криворізьких ГЗК і перекидання локомотивів з Південно-Західної та Південної залізниці.

Про це пише порталу UAprom з посиланням на главу Федерації металургів України Сергій Біленького.

Біленький також нагадав, що в перших числах квітня становище з передачею маршрутів ЗРС на порти Одеської залізниці з Придніпровської залізниці значно погіршилося, що призвело до обмеження навантаження по гірничодобувними підприємствами Кривого Рогу.

"Недовантаження з 3 по 6 квітня склало по Південного ЮГОКу 3 маршрути, по ІнГЗК 14 маршрутів, по ЦГЗК 3 маршрути. Основна причина недостатня кількість локомотивів на Одеській залізниці. При середньодобовому плані здачі поїздів по стику Тимкове в 36 поїздів фактично здавалося 26-30 поїздів, які затримувалися на станціях Тимкове, Червоне Озеро, Кропивницька, Помічна", зазначив С.Біленький.

За його словами, на 6 квітня 2017 року становище з передачею вантажів на одеські порти початло стабілізуватися, в тому числі за рахунок перекидання локомотивів з Південно-Західної та Південної залізниць. Крім того, в робочий парк локомотивів на Одеській залізниці має додатися кілька одиниць з ремонту.

"Але це не гарантує, що така криза не повториться в майбутньому, оскільки принципово ситуація з парком локомотивів не наважується, адже попереду нас чекає осінь з рекордними для українських портів обсягами перевалки імпортного вугілля і експортного залізорудної сировини", констатував глава ФМУ.

"При такій якості роботи транспортного монополіста мова про будь-яке збільшення тарифів на вантажні перевезення йти не може, адже ні в одному зі своїх обґрунтувань до підвищення тарифів УЗ не показує, скільки вона втратила доходи через незабезпечення навантаження і скільки на цьому втратив бізнес", уклав С.Біленький.

Як повідомив раніше народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань європейської інтеграції Олександр Вілкул, "Укрзалізниця" не справляється з транспортуванням залізорудної сировини українських гірничо-збагачувальних комбінатів на експорт в зв'язку з нестачею локомотивів.

Нагадаємо, що глава Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков звернувся до прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана з проханням дати доручення Міністерству інфраструктури і "Укрзалізниці" скасувати знижки на з/д тарифів і портові збори для транзиту руди і вугілля з Росії з 2 кварталу 2017 року. Таке рішення, на тлі припинення вантажного сполучення з ОРДЛО, допомогло б розвантажити транспортну інфраструктуру країни для збільшення перевалки імпортного вугілля і експортного залізорудної сировини.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук