Про це йдеться у повідомленні ІСЕ.

Так, експерти Інституту перевірили якість пального марки А-92 на АЗС WOG, Parallel, AMIC, Shell, ТНК, Авіас, КЛО, UPG, ZOG, MC Oil Card, Sun Oil.

За результатами дослідження виявилося, що понад 20% проб не відповідають нормативам, які застосовуються в Європі.

Так, у зразках бензину А-92 АЗС AMIC (0,72%) та UPG (0,79%) виявилося у два рази більше бензолу, але в рамках нормативу.

Бензол роз'їдає паливну систему і призводить до її передчасного зносу.

А ось зразок Sun Oil випробування взагалі не пройшов. Шкідливого бензолу в паливі цієї мережі виявилося на 20% більше, ніж дозволяють граничні нормативи ДСТУ.

Щодо об'ємної частини шкідливих ароматичних вуглеводнів, то тут найменші показники виявилися в пробах Parallel, WOG і Shell, а перевищення зафіксували у зразках ZOG та Авіас. При нормативі не більше 35%, у цих зразках виявили відповідно, 38,3 і 38,4%.

Загалом, найменші показники бензолу і ароматики, які шкідливі для авто, виявили у пальному, що продається на АЗК WOG.

За даними дослідження такого показника, як октанове число (характеризує стійкість пального до детонації, – "24") лідерами стали WOG, Parallel і КЛО. Їх бензин, як зазначили експерти ІСЕ, за вимірами октанового числа, взагалі виявися "дев’яносто четвертим". Непогані результати отримав також бензин таких АЗС, як Shell і ТНК. Всі інші проби пального показали гірші результати.

Також в Інституті споживчих експертиз дослідили альтернативне екологічне пальне, яке продають українські АЗС. "Поки вибір такого бензину не особливо великий — спиртове паливо експерти знайшли в чотирьох мережах АЗС — WOG, БРСМ-Нафта, КЛО та Авіас", — зазначили в Інституті.

Однак, лише на трьох АЗС біологічне пальне, за результати проведеної експертизи, виявилося таким, що відповідає нормам ЗУ "Про альтеративні палива", а також низці показників якості.

Це пальне, яке пропонують, зокрема, мережі АЗС WOG, БРСМ-Нафта та КЛО.

Експерти Інституту додали, що екопальне на зазначених АЗС за своїми антикорозійним властивостям практично не відрізняється від звичайного бензину і є нешкідливим для гумотехнічних деталей двигуна.