Про це він заявив у інтерв'ю виданню "Економічна правда", нагадавши, що за "Ощадбанком" в Україні зареєстровані 3 торгові марки: "Сбєрбанк", "Ощадбанк" і "Oschadbank".

"Тобто перейменування банківської установи ПАТ "Сбєрбанк Росії" в ПАТ "Сбєрбанк" теоретично може привести до введення в оману споживача банківських послуг, який не зможе розрізнити дві банківських установи", — розповів адвокат.

З урахуванням того, що значна частина клієнтів "Ощадбанку" — це люди, які добре пам'ятають радянський "Сбєрбанк", введення в оману можливе. Суд цілком може визнати в діях "Сбєрбанку" ознаки недобросовісної конкуренції і задовольнити позов "Ощадбанку",
— додав Мороз.

Водночас, за словами адвоката, в українській судовій практиці суперечки, в яких протиставляються торгові марки та комерційні найменування не є рідкістю, і суди виносили рішення як на користь власників торгових марок, так і на користь власників комерційних найменувань.

До слова, "Ощадбанк" нещодавно отримав 5 мільярдів гривень від держави.