Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

В ГПУ розповіли, скільки режим Януковича платив "беркутівцям" за розгін Майдану

За розгін Майдану
За розгін Майдану "беркутівці" отримували по 3-5 тисяч гривень / novynarnia.com

Бійці спецпідрозділу "Беркут" отримували від 3 до 5 тисяч гривень за застосування надмірної сили проти учасників Революції Гідності.

Про це повідомив начальник Департаменту спецрозслідувань ГПУ Сергій Горбатюк під час брифінгу.

Він зазначив, що такі грошові виплати "беркутівці" отримували регулярно протягом грудня 2013-го – лютого 2014-го років. За попередніми даними, на це було витрачено 50 мільйонів гривень нелегальних коштів.

Читайте також: Справа про злочини проти Майдану: в ГПУ назвали кількість потерпілих

"Гроші були націлені на те, що силовики будуть вчиняти такі дії проти протестувальників, незаконні у тому числі, після яких керівництво держави зможе розраховувати, що Майдан буде припинено", — зазначив Сергій Горбатюк.

За його словами, командири підрозділів "Беркуту" отримували у кабінеті генерала Володимира Гриняка незаконні гроші у розмірі 600-800 тисяч гривень для передачі підлеглим підрозділам.

По 5 тисяч – офіцерам, по 3 тисячі призначалося рядовим. Це мається на увазі одна виплата. Такі виплати здійснювалися регулярно і ми маємо дані про виплати 50 мільйонів гривень,
— додав начальник Департаменту спецрозслідувань ГПУ.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук