Аудиторію ми б визначили від 3 до 15 років. Це плюс-мінус стандартна у світі аудиторія для дитячих телеканалів. Ми працюємо з дитячим психологом, працюємо з батьками, щоб підтверджувати шляхом діалогу той вибір, який ми робимо, - розповіла Вікторія Цомая, директор з маркетингу компанії "ВОЛЯ".

Маленьким глядачам пропонуватимуть фільми, розважальні та повчальні програми, як світових, так і українських студій. А звук транслюватимуть на кількох доріжках, аби програми можна було сприймати, як у перекладі, так і мовою оригіналу.

Як і на каналах CINE+, навіть з більшою увагою на CINE+ KIDS, ми співпрацюємо з українськими виробниками, українськими правовласниками, і ми хочемо підтримувати українських виробників контенту, - відзначив Джордж Жембері, генеральний директор компанії "Воля".

До 1 травня канал транслюватимуть у промо-режимі майже в усіх представлених пакетах. До того ж в форматі HD, канал буде доступним і в звичайній цифровій якості.