Крім того, дешевшими стануть залізничні квитки, які продаються через Інтернет. А поки що генеральний директор Володимир Козак зізнається - влітку проблеми дійсно є. Мовляв, потенційних пасажирів стає втричі більше, адже вартість перельоту дорожчає у кілька разів.

“Ми додатково відкрили 175 кас, 6 тисяч вагонів - сьогодні практично весь парк задіяний у перевезеннях. Ви розумієте, що такий пік навантаження - це 3 місяці тільки, решту 9 місяців цей парк простоює, що завдає великих збитків”, - сказав генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак.

Бажаючі їхати є - немає чим. У локомотивному господарстві Києва розповідають, що більшість локомотивів, які перевозять людей, майже на 100% зношені. В результаті - пасажири втрачають час через збій графіку. Про комфорт взагалі не йдеться.

“Протягом 2000-2005 рр. нових локомотивів фактично не закуповували взагалі - через відсутність їх конструкцій і випуск нових зразків на Україну. З 2005-го по 2010 рік через обмежене фінансування їх закуповували дуже мало, тому доводилося вирішувати питання їх ремонту”, - каже Ігор Батюшин (головне локомотивне господарство “Укрзалізниці”).

“Локомотиви були побудовані 68-70 рік. Термін служби з заводу 30 років, тобто зараз локомотиви підходять - в середньому 46 років”, - каже заступник начальника служби локомотивного господарства Віктор Яковенко.

Наразі "Укрзалізниця" хоче купити 250 електровозів та 25 тепловозів. Для цього треба 12,5 мільярдів гривень. Однак до Євро-2012 проблему зі зношеністю залізничного транспорту планують вирішити.