Однак повністю відмовитися від паперових документів не вдасться.

Документ набирає чинності через дев'ять місяців після того, як у жовтні 2010 року був прийнятий парламентом.

Зокрема, запроваджується електронна державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також подача запитів на отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронному вигляді.

При подачі електронних документів буде задіяний електронний підпис. Його слід отримувати і щорічно оновлювати шляхом особистого візиту до реєстраторів. Бізнесмену, що відкриває підприємство, обов'язково доведеться ходити до податкової інспекції, органів статистики та Пенсійного фонду. У тексті закону прописана і норма, згідно якої зміни до реєстраційних документів вносяться виключно в колишньому, "паперовому" порядку.

Всю необхідну інформацію, що стосується електронного формату документів (на основі відкритого стандарту XML), а також програм формування та подання документів, необхідних підприємцям для проведення реєстрації, можна знайти в безкоштовному доступі на офіційному веб-сайті Держкомпідприємництва.