Забороняється реклама тютюнових виробів і товарних знаків, під якими вони випускаються, на радіо, телебаченні, супутниковому, онлайн-, мобільному, цифровому телебаченні, на білбордах, в транспорті, а також в місцях проведення масових заходів.

Крім того, заборонена реклама тютюнових виробів в мережі Інтернет (крім веб-сайтів, призначених для повнолітніх). При цьому обов'язковою умовою доступу до цих сайтів має бути попередня ідентифікація віку користувачів.

Під заборону тепер потрапляють заходи щодо безкоштовної роздачі сигарет, в тому числі для маркетингових досліджень і дегустації, бонуси і премії, лотереї, конкурси, події, прямо або опосредственно пов'язані з тютюновими виробами, продаж тютюнових виробів в наборі з якими-небудь іншими товарами або послугами.

Реклама сигарет буде дозволена тільки в спеціалізованих виданнях тютюнової галузі і на спеціальних виставкових заходах, які проводяться виключно для виробників і оптових продавців, — йдеться у пояснювальній записці до закону.