Таку версію висловив президент Академії підводних занурень Алессандро Томаззі.

Судячи зі шматка скелі, який застряг в корпусі лайнера, "Concordia" напоролась на той же риф, на якому у 2000-му році встановили підводну мармурову статую Ісуса Христа.

Якщо таку версію підтвердить слідство, то це означатиме, що лайнер відхилився від курсу та зблизився з берегом на небезпечну відстань – близько 200 метрів.

Капітан Франческо Скеттіно заявляє, що риф, на який напоролось судно, взагалі не нанесений на карту.

Разом з тим, спеціалісти відзначають, що після отримання пробоїни Скеттіно обрав правильне рішення направити корабель до берега і посадити його на мілину.

Якби він цього не зробив, то повного затоплення корабля не вдалось би уникнути. Тоді кількість жертв могла бути значно більшою.

Нагадаємо, у ніч на 14 січня поблизу італійського острова Джильо зазнав аварії круїзний лайнер.

У результаті аварії щонайменше три людини загинули і 14 отримали поранення. Всього у момент аварії на борту знаходилися 3200 пасажирів і 1023 членів екіпажу. Українське МЗС повідомило, що на борту перебувало 45 українців. Ніхто з них не постраждав.

За різними даними, зниклими вважають 50-70 людей.

Влада Італії припускає, що аварія могла статися через збій у навігаційній системі. Водолази вже віднайшли "чорну скриньку" судна "Costa Concordia".

Капітана корабля Франческо Скеттіно звинуватили у тому, що він покинув судно раніше, ніж закінчилась евакуація пасажирів.