Кремль образився на санкції Кабінета міністрів України для російських авіакомпаній, що літали до окупованого Криму. На заборони Києва Москва відповіла тим самим — закрила російське небо для українських авіакомпаній. Утім, безпідставно, твердять експерти.

У даному випадку РФ порушила заборону, яка є над повітряним простором Криму. Російська сторона не мала підстав вводити будь-які такі аналогічні міри до українських авіакомпаній, тому що вони нічого не порушували,
— пояснив експерт авіаринку Андрій Гук.

Президент авіакомпанії МАУ говорить, що подібні заборони із російського боку можуть бути використані деякими великими компаніями для поліпшення умов ведення бізнесу для себе. Так може статися витіснення деяких гравців із ринку і захоплення більш вигідних позицій на ньому.

У відповідь на хід Москви Україна заявила: сама заборонить усім російським авіакомпаніям рейси на свою територію. Вони діятимуть до тих пір, поки у Кремлі не скасують санкції. Але там із цим не квапляться навіть після технічних консультацій, які вже відбулися між двома країнами у Брюсселі.

Зрештою, в Міністерстві інфраструктури підтвердили, повітряного сполучення між Україною та Росією відсьогодні немає. Пасажирам уже радять альтернативні варіанти польотів: через Кишинів, Мінськ, Ригу.

До Москви також можна дістатися потягом або автобусом. У першому випадку, вартість квитка буде майже однаковою — близько 100 доларів. Але час на дорогу та рівень комфорту, звісно, порівняти неможливо. За 18 годин мандрівки автобусом доведеться викласти до тисячі гривень. А бензин обійдеться приблизно у півтори тисячі, якщо діставатися своїм авто.

Читайте також: Міністр інфраструктури України назвав умови, за яких можна скасувати санкції проти Росії