За словами автора - твір, у якому химерно поєдналися радянська і антична міфології та, часом брутальне, сучасне мистецтво допоможе знайти відповіді на запитання.

“Я вважаю, що це жанр повноцінної античної трагедії. Це п’єса про все - там і кохання, є зрада, є злочини, є смерть, є покарання за злочини, є рок, тобто Боги”, - каже автор п’єси Лесь Подерв’янський.

За постановку непростого твору взявся Андрій Крітенко - драматург та викладач театрального мистецтва у німецькому Штутгарті. У перервах між лекціями він радо погодився на пропозицію ще однієї співпраці з Подерв’янським. Каже, досі згадує їхню роботу над спектаклем "Оргія" за п’єсою Лесі Українки і зізнається - твори українця - унікальні.

“Маєш текст, який на перший погляд ніяк не можеш перевести в театр, перенести на сцену, а потім, в якихось кроках, якихось бесідах починаєш розуміти і наступає період, коли текст функціонує самостійно, він починає на тебе впливати”, - каже драматург Андрій Крітенко.

Головні ролі дісталися професійним театральним акторам, втім, не обійшлося без сюрпризів. Так, для давнього приятеля автора - музиканта Андрія Середи навіть створили роль, якої немає в оригіналі п’єси - Бога Танатуса. Він зізнається - знову відчув себе юним студентом театрального вишу. Не бентежила навіть значна кількість "недрукованої лексики".

“Вони не прикраса - вони доповнення того стану. Англійці, наприклад, вважають, що коли ти нормально виматюкаєшся - ти позбавляєшся негативної енергії, але вони вкрай необхідні, тому що вони продовжують думку, продовжують емоційність. Матюк - це емоція в слові, застиглий звук, застигла емоція”, - каже музикант, "бог Танатус’ Андрій Середа.

Прем’єра скандального "Павліка Морозова" запланована на 16 квітня. Відвідувати п’єсу автори постановки не радять надто чутливим, та молодшим за 21 рік особам.