Компанія пояснила своє рішення тим, що майже ніхто із співробітників не навідується в офіс, а надають перевагу роботі з дому чи інших місць. Тепер усі 550 співробітників остаточно переводяться на віддалену роботу, пише Quartz.

Це унікальний офіс площею в 15 тисяч футів (близько 1394 квадратних метрів) – це реконструйований склад із високими стелями і бібліотекою. Однак такий простір мало хто використовує, тому засновник Automattic Метт Мулленвег впевнений, що гроші за оренду можна витратити більш ефективно.

Читайте також: Українська компанія розробляє гру, події якої відбуваються на руїнах Москви

Найчастіше в офісі в Сан-Франциско колеги збиралися тільки для роботи над спільними проектами і на заходах. Більш того, з 550 співробітників Automattic тільки 30 живуть в області, а решта розкидані по 50 країнам.

У Automattic є інші офіси, в тому числі в американському штаті Мен і навіть на Кейптауні.

Читайте також: У Microsoft запатентували розробку, яка може перевернути світ технологій

При цьому компанія ніколи не забороняла своїм співробітникам працювати з інших місць. До прикладу, якщо хтось обирає коворкінг, то органіація компенсує усі витрати. Окрему суму також можуть виділити для обладнання офісу вдома. А якщо хтось, до прикладу, працює в Starbacks, компанія платить за їх каву.

Automattic відшкодовує витрати на перельоти, практично всі наради проводить в Інтернеті, а багатьох співробітників наймає після онлайн-інтерв'ю без особистої зустрічі.