Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Власниця білборду з бабусею і котом потрапила до реанімації (Фото)

11:19, 15 серпня 2012 1639 Читать новость на русском
Білборд
Білборд / pravda.com.ua

За словами автора білборда із бабусею й котом опозиціонера Максима Голосного, власниця рекламного агентства, що розмістило білборд, потрапила до реанімації.

"Насамперед хочу сказати, що директора РА "АПЕЛЬСИН" Наталю (власника білборда) після вчорашньої телефонної розмови з високопоставленим чиновником відвезли в реанімацію. Із учорашнього дня вона офіційно на лікарняному – мені дуже шкода, що так трапилося. Але це реалії, які сьогодні мають місце: для цієї влади немає моральних принципів, немає закону – убивай, каліч, залякуй, але досягай своєї мети", – каже Голосной.

Він додав, що на борді з бабусєю заклеїли першу фразу про "регіонів".

"Ви подивіться, у Партії Регіонів – сотні площин тільки в нашому місті, з яких вона мовить про стабільність, що наступила, і благополуччя. У нас – усього один, з якого ми хоч і з гумором, але говоримо правду. І за нього вже постраждали й піддалися небезпеці життя кількох людей! Подивіться, яка реакція на єдиний баннер – негайно зірвати, заклеїти, залякати! Невже вони думають, що люди й без цього не дізнаються правду? Це ганьба, ганьба на всю Україну!", – додає автор білборду.

Спершу білборд виглядав так:

А тепер так:

Джерело: dndz.com.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук