Рестайлінгова модель має закріпити цей успіх. Ззовні нововведень небагато - лише бампери та світлотехніка. Але седан помітно посвіжішав і отримав дещо спортивний імідж.

Для тих, хто цінує Volvo не за стиль, а за практичність, теж є новини. Працюючи над інтер'єром, дизайнери озброїлися лінійками та ножицями і розпочали жорстку боротьбу за кожен кубічний сантиметр. Адже дорестайлінговому S40 часто перепадало за тісняву.

Шведи запевняють - місця в оновленому седані таки більше. Щоправда, у дверних кишенях та бардачку. На комфорті пасажирів потуги дизайнерів, нажаль, не позначилися.

Ззаду, зрозуміло, сидіти якось можна. Але знову ж таки - тісно. І не лише здоровим вікінгам, а й пересічним людям. Зате дітям буде доволі просторо. Що й наводить на думку - покупцями S40 шведи бачать молоді сім'ї з маленькими дітьми. Місця у салоні їм вистачить, та й багажник у седана немалий.

У гамі двигунів - ніяких інновацій. Шведи лише викинули зайві, на їхню думку, агрегати. Тепер S40 обладнують або дволітровим бензиновим двигуном потужністю 145 к.с., або 150-сильним турбодизелем D3 того ж об'єму.

А от нові системи безпеки представлені в повному обсязі. Окрім 5-зіркового рейтингу EuroNCAP і купи ейрбегів, седан отримав кілька цікавинок. До прикладу, при екстреному гальмуванні стоп-сигнали починають істерично блимати, а в разі ДТП вмикається "аварійка". Загальну оптимістичну картину псує ціна. За маленький седан гольф-класу просять від 24 000 євро.