Інститут споживчих експертиз (ІСЕ) провів масштабний аналіз пропонованих програм лояльності найбільших мереж АЗК, представлених в Україні з точки зору зручності і корисності, наявності мобільного сервісу, функціональності мобільних додатків та інших сприятливих факторів, які б дозволили автовласникам отримувати максимальну вигоду та комфорт від постійної співпраці з тією чи іншою мережею автозаправок.

Як констатували в ІСЕ, оцінити всі форми лояльності, які нині пропонують великі автозаправні мережі, виявилося досить складною процедурою, оскільки алгоритм нарахування бонусів і балів, можливість їх використання у програмах лояльності операторів паливного ринку дуже різний.

Перевагу програмі лояльності "ПРАЙД" над конкурентами забезпечили: проста реєстрація "не відходячи від каси" та винагорода за неї протягом місяця (знижка 1 грн на кожен літр пального); нарахування бонусів одразу ж після придбання пального або товарів в WOG CAFЕ на АЗК і поза АЗК (наприклад, в потягах "Інтерсіті") і у WOG MARKET; прив'язка бонусів до гривні. До того ж клієнти, які заправляють в мережі WOG, постійно отримують спеціальну винагороду на пальне, каву, їжу та інші товари на АЗК. А з точки зору покриття території України WOG має одну з найбільших кількість АЗК близько 500 об'єктів.

Лідером по кількості акцій на момент експертизи ІСЕ виявилась також компанія WOG. Найцікавішими, за даними дослідження, є партнерські акції, наприклад: з банком Unicredit, компанією "Автосоюз", страховою компанією "ВУСО", мережею хімчисток KIMS, супермаркетами Novus, фітнес-клубами мережі GOFIT, магазинами "База Автозвука" і т. д.

Мобільний додаток WOG PRIDE має додатковий вигідний функціонал, унікальний для паливного ринку. Наприклад, купони зі знижками на найбільш топові продукти та напої чи сервіс "гаманець ПРАЙД" на карті лояльності "ПРАЙД" (як пластиковій, так і в мобільному додатку), завдяки якому клієнти мають можливість придбати пальне або каву онлайн. До того ж, в мережі WOG при купівлі онлайн кожна 10-а чашка кави буде в подарунок, а при купівлі палива клієнт отримує додаткову знижку і бонуси.

Сервіс онлайн-купівлі пального особливо цікавий тому, що в момент купівлі на картку зараховуються літри пального за фіксованою ціною.

"Вигода не тільки в вартості пального, напоїв і продуктів харчування, але і в комфорті від користування сервісами та послугами. Програма лояльності WOG, окрім широкого функціоналу, має ключову перевагу можливість витрачати бонуси як на пальне, так і на інші товари, що робить програму лояльності максимально орієнтованою на клієнта; простою та вигідною", наголошують в ІСЕ.

Дослідження було проведене ІСЕ серед таких АЗК, як: WOG, TНК, Socar, UPG, Shell, Параллель, ОККО, Amic, КЛО, БРСМ. Критеріями для складання рейтингу найбільш клієнтоорієнтованих програм лояльності та мобільних додатків були: доступність програм лояльності (вартість, швидкість реєстрації та винагородження за неї), акції та нарахування\списання бонусів (способи, час, кількість накопичення, отримання і можливість витрачати бонуси, їх прив’язка до валюти; наявність партнерських програм), мобільні додатки (наявність довідкової інформації з адресами АЗК, акціями та бонусами; онлайн-покупки; можливість прокладати маршрут до найближчих АЗК мережі), покриття, ціни та інше.

Довідка

ТОВ "ВОГ РІТЕЙЛ" керує мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, яка налічує близько 500 об'єктів по всіх областях України. Мережа автозаправних комплексів WOG – це найбільша українська монобрендова мережа АЗК на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Усі нафтопродукти в мережі WOG виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE та WOG MARKET.