Цього разу 11 експертів будуть говорити про секрети підвищення продажів при зменшенні бюджету, підводні камені міжнародного ринку, а також про те, як найбільш ефективно і довготривало будувати відносини з клієнтом на прикладах кейсів медіа-агентства "Promodo", веб-студії "TemplateMonster", компаній "Данон Україна" та холдингу "Баядера Груп", а також порталу "MaxWoman". Тільки кейси і практика!

Дейл Карнегі якось сказав: "Особисто я люблю суницю з вершками, але риба чомусь надає перевагу черв'якам". Щоб кожен учасник конференції отримав саме те, що шукає, вона поділена на дві частини.

У першому відділенні бізнес-аудиторія отримає:

  • Презентацію по кейсам найновіших SMM;
  • Практичні рекомендації щодо оптимізації бюджету на 2017;
  • Знайомство з особливостями міжнародної практики в соціальних медіа.

У другій половині SMM-спеціалісти зможуть:

  • Отримати нові цікаві інструменти на кожен день;
  • Навчитися самостійно працювати з різними соціальними мережами;
  • Познайомитися з новими "фішками" лідогенераціі.

Програма конференції:

Блок бізнесу:

"Стратегія СММ на 2017. "пиляємо" Бюджети. Євген Сафонов (Promodo);

"Інструменти ВКонтакте для малого і середнього бізнесу". Наталія Якуніна (ВКонтакте);

"Управління репутацією в соціальних мережах. Кейси". Дмитро Сидорин ( "Сидорин Лаб");

"Просування квіткового магазину в Instagram". Андрій Гонковскій (G-Tag);

"Робота з лідерами думок (Активіа, Простоквашино, Тема)". Олександр Здрок (Данон Україна);

"Алкогольні бренди в соціальних мережах". Микита Коваленко (Баядера Груп);

Блок майстер-класів:

"Нові можливості для бізнесу в соціальних медіа: управління онлайн репутацією, пошук інсайтів, лідогенераціі". Антон Безкоровайний (YouScan);

"SMM-Розробка стратегії: METRO Cash кейс & Carry Україна". Євген Савчук (METRO Cash & Carry Україна);

"Налаштування таргентингової реками на Facebook". Сергій Щербаков (shcherbakovs.com);

Вас чекають доповідачі від: Вконтакте, Engine, Данон Україна, Баядера Груп, Promodo, Метро, WebPromoExperts і інші.

Деталі

Захід безкоштовний, але для участі необхідно зареєструватися на сайті конференції.

Після конференції зареєстрованим слухачам будуть надіслані записи і презентації доповідей. Також на учасників чекають подарунки від спонсорів і партнерів конференції!

Організатори: агентство WebPromo і академія WebPromoExperts.

Для того, щоб соціальні мережі працювали на вас, реєструйтеся за посиланням.