Що ж такого особливого в Мі-8 МСБ? Головна гордість – їхні сучасні двигуни. Що й не дивно, адже над ними потрудилось запорізьке підприємство "Мотор Січ" – один з найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки.

Потужність двигунів – 1500 кінських сил. Працюють вони і як в холод, так і в 50-градусну спеку. І навіть в умовах розрідженого повітря, при цьому не втрачаючи своєї потужності. Все й так вражає, але запорізькі інженери пішли далі і скоротити споживання палива на 20%.

Для випробовувань обрали одне з найбільш екстремальних високогір Таджикистану. Гвинтокрил перевантажували, змушували працювати тільки на одному двигуні, підіймали на висоту 5 кілометрів, доводили температуру двигуна до 148 градусів. Все це український Мі витримав з гідністю. Та лише потім виявилось, що все це була невеличка розминка перед справжніми рекордами

Всього їх було 9, у тому числі – абсолютний світовий рекорд максимальної висоти горизонтального польоту – 9150 метрів. А це ж вище, аніж вершина Евересту.

Відтак МІ-8 МСБ здатний транспортувати вантажі, техніку, і десант з озброєнням. Ідеально підходить і для пошуково-рятувальних операцій. А крім того з нього можна ефективно знищувати броньовану техніку та вогневі точки противника. Для цього гвинтокрил обладнаний ракетним, бомбардувальним, та стрілецьким озброєнням.

А щодо захисту, то комбінований прилад створення перешкод "Адрос" навмисно видає хибні теплові цілі, так щоб противник атакував хибні позиції. До того ж розробники передбачили захист вертольота від ракет з тепловими головками самонаведення.

Читайте також: Чим вражає військовий катер від українських розробників

Не менш важлива місія гелікоптера – перевезення поранених. В умовах АТО – це стало нагальною проблемою. За що українські бійці вже прозвали ці гвинтокрили небесними янголами із Запоріжжя.