Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Яким має бути проблемний Керченський міст і що завадить його збудувати (Інфографіка)

17:41, 25 березня 2016 419987
Будівництво мосту
Будівництво мосту / Сторінка "Кримський міст" у Facebook

Сьогоднішнє будівництво у Керченській протоці допоміжного мосту, який має полегшити майбутнє будівництво, дехто сприймає за прокладання анонсованого шляхопроводу між Росією та окупованим Кримом.

Більше про проблемний міст та пов'язані з ним грандіозні плани дізналось видання "Новое время".

Росія бачить міст таким: 19 км в довжину, 35 м в висоту, дві залізничні смуги і чотири автомагістралі. Шляхопровід повинен пройти через острів Тузла і з'єднати анексований Крим з Таманським півостровом у Краснодарському краї РФ.

При цьому Москва розгорнула гучну піар-кампанію, а в мережу потрапляють аматорські ролики про жваві будівельні роботи у Керченській протоці.

Як з'ясувалося, поки що будують не історичний міст, а всього лише допоміжний: його прокладають, щоб полегшити початок будівництва повноцінного шляхопроводу. Хоча багато хто сприймає ці роботи як будівництво саме цього моста,
— пише видання.

На думку багатьох експертів, побудувати повноцінний міст у Керченській протоці взагалі неможливо.

Інженери, фахівці по мостовому будівництву, з якими розмовляло НВ, допускають таку можливість, але вважають, що проект приречений на провал у тому вигляді, в якому будівництво затіяла Росія.

Один з організаторів блокади Криму Ленур Іслямов пояснює, що основи мосту потрібно було б закопувати на глибину 150-200 метрів — лише тоді вони стоятимуть на ґрунті, а не на рухомому мулі. При цьому він додав, що таких довгих паль просто не існує.

Ще одніє проблемою називають лід в Азовському морі.

З боку Маріуполя, Бердянська та з Ростова-на-Дону крижані масиви прямують у бік Чорного моря, утворюючи великі нарости і нашарування. Крім цього там — сильні продувні вітру, що небезпечно для моста як для провисаючої конструкції,
— додав Іслямов.

"Аргументів проти будівництва мосту є навіть більше — на місці Керченської протоки сходяться дві великі тектонічні плити. Вони не статичні, тобто перебувають у постійному русі. Виходить, що ситуація в зоні будівництва змінюється буквально по днях: сьогодні під водою — гряда, завтра — вже рівний грунт", — пише "Новое время".

Читайте також: Міст до Криму побудувати неможливо, — Безсмертний

Водночас політолог Тарас Березовець, який походить з Криму, вважає, що навіть якщо міст побудують у будь-якому вигляді, наступною проблемою стане транспортний колапс.

"Те, що пообіцяв Путін — чотирисмуговий рух і трасу Керч-Сімферополь-Севастополь — технічно неможливо здійснити. На півострові такий гірський рельєф, що в багатьох місцях рух взагалі односмуговий, є, наприклад, обриви. Навіть якщо міст побудують, він уткнется, фактично, в тупик, це буде транспортний колапс. Весь транспорт упреться в цю трасу Керч-Сімферополь-Севастополь", — пояснив Березовець.

До слова, 18 березня, через два роки після анексії Криму Росією, Путіну доповіли, що автомобільний рух по новозбудованому Керченському мосту мають розпочати 12 грудня 2018 року.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук